Skip to main content

5 Gadget Keperluan Raya


Sudahkan anda membuat persediaan dalam menyambut Syawal? Baju, kuih raya, dekorasi rumah dan sebagainya. Jika ya, baguslah tetapi anda mungkin terlepas tentang gadget anda. Di bawah ini saya telah menyenaraikan lima gadget keperluan raya. Selamat membaca.

Tripod





Antara agenda terbesar dalam menyambut Syawal semestinya mengambil gambar. Tripod amatlah membantu kerana ianya berfungsi sebagai phone holder atau tepat letak untuk telefon dan kamera anda. Dengan penggunaan tripod ini, ianya membolehkan anda mengambil gambar secara keseluruhan memandangkan tiada sesiapa yang perlu menjadi photographer.

Monopod





Kepada mereka yang suka berswafoto, monopod adalah sesuai untuk keperluan anda. Dengan alat ini, anda akan mengalami pengalaman swafoto yang menarik

X CAM Phone Gimbal






Phone gimbal adalah alat anti gegaran untuk telefon anda. Anda boleh merakam dengan tanpa sebarang masalah geraran dengan alat ini. X CAM Phone Gimbal amatlah sesuai untuk penggemar photo shotting.

Power Bank





Rata-rata penggunaan telefon pintar adalah sehingga 5-6 jam. Tetapi itu adalah untuk penggunaan normal. Jika telefon pintar anda sentiasa digunakan untuk mengambil gambar, telefon pintar anda hanya bertahan dalam 2-3 jam sahaja. Tambahan pula dengan penggunaan data Internet.  Power bank dapat membantu dalam hal ini. Power bank berkapasiti 10000mAh sudah memadai dan boleh bertahan sehingga 2-3 kali pengecasan. 

Selfie Drone 

Sesuai dengan tahun 2018 ini, Selfie Drone adalah antara gadget cool dalam menyambut Hari Raya. Anda boleh mengambil gambar dari pelbagai sudut dan semestinya menarik! Raya anda akan lebih gempak dengan adanya Selfie Drone. 



Seperti apa yang saya senaraikan di atas, anda boleh membuat pembelian secara di atas talian dengan menekan butang BUY NOW.




Satu Syawal menjelang tiba,
takbir bergema  menggegarkan jiwa,
sekiranya ada salah dan dosa,
ampun dipinta dihari mulia.

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin.

Comments

  1. Salam Syawal dari saya. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 2018

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog